2015. június 19., péntek

A nyár színei kihívás | Magenta

Sziasztok!

Én is csatlakoztam a Timi által meghirdetett kihívásra. Még sosem próbáltam ilyet, szóval ez most ténylegesen kihívás lesz számomra. Sajnos sikerült két napot csúsznom, de most itthon én vagyok a "háziasszony" szóval nincs időm levegőt venni sem, nemhogy körmözni :)

De ma este végre volt egy kis időm és rászántam magam a manikűrözésre. Sajnos bár időm volt, de kreativitásom annál kevésbé, ezért most egy nagyon egyszerű manit hoztam. Sajnos a magenta nem az én színem, plusz a kockák sem kockák... szóval ahogy elkészítettem, már mostam is le.

Ettől függetlenül lássuk a képeket:




Felhasznált lakkok és egyéb apróságok:
→ miss sporty lakk
(sajnos lekopott a száma már, de ő a sötétebb)
→ essence - #lucky
→ essence - holo stripes

Ölel benneteket: Cinc


A többiek munkája: 

6 megjegyzés: