2015. július 30., csütörtök

NOTD - Szürke-fehér

Sziasztok!

Nem jelentkeztem már egy jó ideje, de ennek is megvan az oka. Amire hazaesek munkából már alig élek, semmi kedvem manikűrözni. Tegnap és ma pihenőt "vettem ki" rosszullét miatt. Tegnap a lábamon, ma pedig a kezemen sikerült manikűrt csinálnom. Mondanom sem kell, hogy sokkal jobban érzem magam. Azóta is a Manikűrvadász 18. fordulójának az alkotását viseltem, csak tegnap kezdett egy pattogni.

A mai manikűr egy inspiráció volt és a ManiCute oldalról származik (http://manicutenails.blogspot.sk/2015/07/nailtapes-review-solar-oil-cnd.html). Azonnal tudtam, hogy nekem is meg kell alkotnom, csak más színekben természetesen. 

A szokásos és kedvenc fehér essence alapra kentem szürkés-lilásat, majd ezüst díszítőcsík következett. Sokat pepecseltem vele, azt hittem sosem lesz kész... Sikerült belenyúlnom is, amit aztán óvatosan víz alatt elsimítottam és már nem is látszik.

Lássuk a képeket:




Felhasznált lakkok és egyéb apróságok:
→ essence - wild white ways
→ essence - serendipity
→ essence - absoute pure
→ essence díszítőcsíkok

Nektek hogy tetszik a manikűr? Szeretitek az egyszerű megoldásokat?
Ölellek benneteket: Cinc

5 megjegyzés: