2015. december 25., péntek

December színei kihívás | Arany

Sziasztok!



Remélem mindenki csodás ajándékokat kapott és már most egy évre elegendő rántott húst és bejglit evett. :D Az utolsó előtti témához érkeztünk Bella kihívásában. Arany a téma, ami most így karácsonykor nagyon aktuális :) Én egy végtelenül egyszerű manit készítettem, kicsit waterfall, kicsit csillogós és a két, általam használt szín nem is üt el annyira. Karácsonyra sokkal jobban szeretem az ilyen picit visszafogott, mégis csillogó manikat.




Felhasznált lakkok:
→ essence - the nudes - crunchy cake
→ essence - on air!
→ essence - absolute pure

További csodás ünnepeket kíván: Cinc
Nézzétek meg a többiek munkáit is:

2 megjegyzés:

  1. Csini lett a manikűr! :3 Már említeni akartam tegnap is, hogy az csillogó arany nagyon hasonlít az Essence Go Boldra. Vagy csak én látom így?
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2014/04/teszt-essence-colour-115-140-05.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hasonlít, de ez kicsit homoklakkos és jobban fed két rétegben, mint a Go Bold :)

      Törlés