2015. november 24., kedd

NOTD | Életem első waterfall manija

Sziasztok!

Ma nagyon manikűrözős hangulatomban vagyok. Kettő manit is alkottam a mai nap folyamán. Mindkettő waterfall technikával készül, de a másodikra picit várni kell még. Ez volt az első alkalom, hogy ezzel a technikával dolgoztam, és meg kell mondanom, teljesen elégedett vagyok az eredménnyel. Nagyon tetszik, ahogy sikerült, főleg a színösszeállítás. A késő őszi időre emlékeztet. A fehér a reggeli fagyot szimbolizálhatja, a barna a színeket a természetben, az arany pedig a mai napos időt.

Most mondanám, hogy jöjjenek a képek, de sajnos egyet sikerült készítenem róla, a többin beremegett a kezem, majd lemerült a gép... Nem kommentálom :D Szóval jöjjön az az egy szem kép:
Felhasznált lakkok:

→ AVON - Iceberg White
→ Avon - Glimmer
→ essence - yummiiii!
→ essence - absolute pure

Nektek hogy tetszik a manikűr? Használtátok már ezt a technikát?
Puszil mindenkit: Cinc

4 megjegyzés:

  1. Olyan csodálatosan szép. *.* Nem mintha már nem említettem volna a tegnap is, de sosem elég belőle. :) Nálad hogy szuperál az Iceberg White? Már egy ideje gondolkodom, hogy be kellene azt is szerezni, fehér lakkból sosem elég alapon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága :) Amúgy igen :) Ez a második manim vele és én teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. 2 rétegben tökéletesen fed és fényesre szárad, viszonylag gyorsan :)

      Törlés